loading...

مجله تکنوسل

بهترین لپ تاپ های گیمینگ دنیا در سال۲۰۲۱ / با ۲۰میلیون تومان هم می شود لپ تاپ گیمینگ خرید! شاید در دهههای گذشته هیچ کس حتی تصورش را هم نمیکرد که روزی بتوان، قویترین سیستمهای کامپیوتری را در ابعاد بسیا

بهترین لپ تاپ های گیمینگ دنیا در سال۲۰۲۱ / با ۲۰میلیون تومان هم می شود لپ تاپ گیمینگ خرید! شاید در دهههای گذشته هیچ کس حتی تصورش را هم نمیکرد که روزی بتوان، قویترین سیستمهای کامپیوتری را در ابعاد بسیار کوچک و نازک، داخل یک کیف کوچک حمل کرد! چه اندازه صفحه نمایشی برای یک لپ تاپ گیمینگ مناسب است؟ از این روی، داشتن یک سیستم خوب تبدیل به واجبات شده است. 1. Razer Blade 15 2. Asus ROG Zephyrus G14 3. Razer Blade 14 4. Dell G3 15 5. MSI GS66 Stealth 6. Asus ROG Strix Scar 17 7. Acer Predator Helios 300 مهمترین جزء یک لپ تاپ مخصوص گیمینگ چیست؟ آیا باید در خصوص نوع CPU لپ تاپ گیمینگ نگرانی داشته باشم؟ با توجه به همهگیری بیماری کرونا و خانهنشین شدن اکثر مردم، بیشتر کارها به صورت آنلاین و دورکار انجام میشود. امروزه لپتاپها بسیاری از کارهای ما را سادهتر کردهاند. از آنجایی که جمع کردن یک سیستم کیس کار آسانی نبوده و نیاز به تجربه و تخصص دارد، خرید لپ تاپ یکی از آسانترین و بهترین روشها به شمار میآید. برای اطلاع از سیستم مورد نیاز وارزون و  بهترین لپ تاپ های 2021 برای ترید روی لینک های رنگی کلیک کنید

مجله اینترنتی بهترین لپ تاپ بازار

در حالی که بحران اقتصادی جهانی صنعت درایو نوری را تحت تاثیر قرار داده است، اما این صنعت موفق شده همچنان نرخ رشد نسبتا مثبتی را حفظ کند. اولین دستگاهی که قصد داریم به عنوان بهترین لپتاپ با درایو نوری به شما معرفی کنیم، به برند ایسر تعلق دارد. اما از ۷۵۶۰ میلیون دلار در سال ۲۰۱۴ به ۴۵۸۰ میلیون دلار در سال ۲۰۱۹ هم رسیده است. کارشناسان Market Intellica بر این باور هستند که صنعت درایو نوری در سالهای آینده به رشد خود ادامه خواهد داد و تا سال ۲۰۲۴ تقاضای درایو دیسک نوری به ۲۰۸۰ میلیون دلار خواهد رسید. این فناوری به شما اجازه میدهد که برای مدت طولانیتری بدون اینکه دچار خستگی چشم بشوید، به کار با این لپتاپ یا تماشای نمایشگر آن ادامه دهید. همچنین، فناوری BlueLightShield نیز در نمایشگر این لپتاپ وجود دارد. حجم فروش درایوهای نوری در طی ۴ سال اخیر به میزان ۰.۰۹۵ درصد کاهش پیدا کرده.

مجله اینترنتی بهترین لپ تاپ دل

در سال ۲۰۰۲ شرکت Legend توانست قدرت خود را در تولید اولین سوپر کامپیوتر خود یعنی DeepComp که سریع ترین کامپیوتر موجود در چین بود، نشان دهد. DeepComp به عنوان سریع ترین کامپیوتر موجود در چین برای بازار غیر نظامی عرضه شد. زمانی که در سال ۲۰۰۵ تکمیل خرید انجام گردید، لنوو تبدیل به شرکت بزرگ ساخت پی سی شد. در همین سال بود که لنوو لپ تاپ های معروف IBM با نام ThinkPad را خریداری کرده و نام آن را به Lenovo ThinkPad تغییر نام داد. نام تجاری لنوو (Lenovo) در سال ۲۰۰۳ بر روی محصولات این شرکت گذاشته شد تا بتواند شروع فروش و توزیع در مناطقی خارج از منطقه آسیا - اقیانوسیه باشد. در سال ۲۰۰۴ لجند به صورت رسمی اسم شرکت را به لنوو تغییر داد و در همکاری با المپیک توانست جهانی گردد. پس از خرید این برند معروف لنوو توانست تولید گوشی هوشمند و تبلت را در اروپا، آمریکای جنوبی و ژاپن بیشتر نماید.

بازار لوازم الکترونیک، روزهای خاکستری را تجربه میکند که البته بیشباهت به سایر بازارها نیست. مثل مدل دست دوم Dell Precision 7740 که بهجای رقم ۷۰ میلیون تومانی، در سایتهای خرید و فروش لپ تاپهای کارکرده ۴۵ میلیون تومان فروخته میشود. اگر امروز موفق به رصد اخبار سرویس فضایمجازی در حوزههای فناوری، دانلود، اخبار داغ فضایمجازی نشدهاید، در ادامه لینک خبرهای پربازدید از نگاه کاربران را برای شما به نمایش گذاشتهایم. فرارو- لپ تاپ دست دوم میتواند ۳۰ میلیون کمتر از مدلهای نو قیمت داشته باشد. آیفون ۱۵ و اطلاعاتی که درباره آن فاش شد طبق گزارش ها، آیفون ۱۵ اپل دارای یک صفحه نمایش با سوراخ واقعی با سنسورهای Face ID پنهان است. با وجود این، زیر پوست بازار، اتفاقات جالبی رخ میدهد.ظهر یک روز عادی است. عدهای وارد مرکز خرید پایتخت میشوند و گروهی دیگر خارج. با وجود برخی تبلیغات فروشندگان مبنی بر داشتن نمایندگی رسمی برندهای بزرگ تولیدکننده، به دلیل تحریمهای بینالمللی امکان خرید مستقیم از این شرکتها برای خریداران ایرانی وجود ندارد و معمولا کالاها با واسطه به بازار میرسند. آنها که در مسیر خروج قرار دارند از قیمتهای بالای لوازم الکترونیکی گله دارند.

با این حال باید بدانید که با مشخصاتی مشابه، قیمتی به مراتب ارزانتر از سایر رقبا پرداخت خواهید کرد. ضمناً این لپتاپ یک غافلگیری عجیب و غریب نیز برای شما خواهد داشت و آن برخورداری از صفحه کلید PredatorSense Key است که به صورت کشویی باز و بسته میشود و زمان انجام بازی بسیار کارآمد خواهد بود. نسخه امسال Acer Spin 5 از سری لپ تاپ های جدید ایسر است که با برچسب قیمتی متوسط به بازار عرضه شده و قصد دارد فروش سال گذشته آن را تکرار کند. از هماهنگی مناسب پردازنده مرکزی و گرافیکی آن که بگذریم شما صاحب لپتاپی با سیستم صوتی فراگیر 360 درجه دالبی، وایفای نسل ششم، صفحه کلید RGB و همینطور صفحه نمایشی با نرخ نوسازی 144 هرتز خواهید شد. با این وجود اگر فاکتور قیمت را کنار بگذاریم این یک لپتاپ جذاب و هیجان انگیز و بهترین نوع لپ تاپ ایسر برای انجام بازیهای گرافیکی است.

مجله اینترنتی بهترین لپ تاپ خرید

این لپ تاپ کاملاً از پلاستیک ساخته شده است و به اندازه سایر لپ تاپ های برتر Core i5 با کارت گرافیک اختصاصی، سنگین نیست. علت ضعیف بودن باتری میتواند صفحه نمایش Full HD یا کارت گرافیک اختصاصی آن باشد. در واقع این لپ تاپ از نظر عملکرد در مدل سازی سه بعدی و بازیها و نرم افزارهای ادیت فیلم، عملکرد یکسانی با نیترو 5 دارد. لپ تاپ لنوو Core i5، دارای پردازنده نسل 9 اینتل، پردازنده گرافیکی GTX 1650 به همراه صفحه نمایش، رم و حافظه مشابه با نیترو 5 است. طراحی این لپ تاپ لنوو کور ای 5، کاملاً متفاوت است و رنگ کاملاً سیاه دارد. هر چند باتری این لپ تاپ کور آی 5، ضعیف محسوب میشود و عمر آن 5 ساعت است. همچنین میتواند به عنوان یک لپ تاپ بیزینسی استفاده شود؛ چون ظاهر متفاوت و بسیار زیبایی دارد. سخت افزار لپ تاپ لنوو IdeaPad 15 L340، مشابه با لپ تاپ ایسر نیترو 5 است.

ایالات متحده بر آن است تا سال 2022 با عبور از جایگاه قطر و استرالیا در صادرات ال ان جی، تبدیل شود به بزرگترین صادرکننده گاز طبیعی مایع دنیا. با ممنوعیت محصولات ال جی و سامسونگ، برندهای جایگزین کدامند؟ برندهای کرهای ال جی و سامسونگ سال ها در ایران فعالیت حرفهای داشتند و با لوازم خانگی با کیفیتی که تولید میکردند هر کدام، کنجی از خانهمان را گرفته بودند و کمی از سختیهای زندگی را آسانتر میکردند. با توجه به جای خالی ال.پی.جی در سبد انرژی کشور و تکلیف قانون بودجه 1400 به احداث جایگاههای مربوطه، انتظار میرود دیوان محاسبات با ورود به این موضوع جلوی هدررفت این ماده با ارزش را بگیرد. به گزارش مشرق، یکی از کاربردهای مهم ال.پی.جی یا همان گاز مایع استفاده به عنوان سوخت خودروها است که در دنیا با نام اتوگاز معروف است که متأسفانه در ایران از این کاربری غفلت شده است. به دلیل سیاستهای موجود، لوازم خانگیهای کره ای دیگر نمیتوانند به راحتی در ایران فعالیت کنند و برای همین پیدا کردن لوازم خانگی این شرکتها سخت شده است.

"مجله اینترنتی بهترین لپ تاپ"

در نهایت نیز باید اشاره کنیم که کاربران در نمایشگر ۱۴ اینچی Dell Latitude E6430 میتوانند محتواهای بصری را مشاهده کنند که قادر است تصاویر کاملا واقع گرایانه و شفافی ارائه دهد. این لپتاپ از یک کارت گرافیک NVIDIA Geforce GTX ۱۰۵۰ استفاده میکند. این کارت گرافیک قادر است تجربهی کاملا سطح بالا و خوبی از انجام بازیهای جدید امروزی در اختیار شما قرار دهد. دقت بسیار زیادی در طراحی و ساخت کیبورد موجود در این لپتاپ به خرج داده شده تا کاملا متناسب با نیازهای گیمرهای حرفهای باشد. MSI 7RD-1407 GL62M در کنار Lenovo Ideapad L340 که پیش از آن معرفی کردیم، یکی از قدرتمندترین لپتاپهای دارای درایو نوری است که میتوانید در بازار کنونی پیدا کنید. اگر میخواهید یک سیستم گیمینگ ببندید، برای اصلیترین قطعهی آن، میتوانید به مطلب بهترین مادربرد گیمینگ مراجعه کنید. از سوی دیگر، شاهد وجود Intel Core i5 7300HQ هستیم که قادر است عملکرد بسیار فوق العادهای داشته باشد و مجددا در تجربهی اجرای بازیها برای کاربران موثر باشد.

با این حال، قیمت لپ تاپ کور آی 5 کمی زیاد است.

رندرینگ هم سرعت بسیار بیشتری خواهد داشت؛ زیرا به سرعت کلاک پردازنده وابستگی زیادی دارد. شما با خرید لپ تاپ Core i5 لنوو IdeaPad 3 با رفرش ریت 120 هرتز، تجربه بصری بازیهای خود را افزایش خواهید داد و همه چیز بسیار روانتر دیده خواهد شد. پردازنده مرکزی این لپ تاپ کاملاً استاندارد است و همان چیزی است که تاکنون در هر لپ تاپ مشاهده کردید. با این حال، قیمت لپ تاپ کور آی 5 کمی زیاد است. واضح است که این عملکرد خوب به دلیل وجود پردازنده مرکزی Core i5 و ساخت MSI است. لپ تاپ MSI GF65 Thin 9SEXR از پر بازده ترین و برترین لپ تاپ های i5 است. آن چیزی که تفاوت زیادی ایجاد میکند، پردازنده گرافیکی 2060RTX است. این صفحه نمایش برخلاف صفحه نمایش سایر بهترین لپ تاپ های کور ای 5 که رفرش ریت 60 هرتز دارند، رفرش ریت دو برابر را ارائه میدهد. یکی دیگر از دلایل قیمت لپ تاپ آی 5، صفحه نمایش آن است.

این برند یکی از محبوبترین برندهای رایانه و لپ تاپ است که طراحی آنها برای بسیاری از کاربران و گیمیرهای حرفهای مطلوب است و با استقبال زیادی روبرو شده است. برند Dell یکی از بهترین تولیدکنندگان لپتاپهای ویندوزی در جهان است که مورد استقبال بسیاری از کاربران قرار گرفته است. قیمت لپتاپهای این برند از ۷ میلیون تومان شروع شده و تا ۴۰ میلیون تومان نیز میرسد. این برند نام آشنا در زمینه تولید رایانه و لپتاپ است که جزء پرفروشترین ها در دنیا است. این برند به تازگی شروع به تولید تلفنهای همراه هوشمند کردهاند که باطری این گوشیها بسیار طولانی مدت است پس معطمئن باشید که برای خرید لپتاپ و موبایل از این برند پشیمان نخواهید شد. این برند به خاطر تولید لپتاپ های تجاری خود معروف شده است که نه تنها قدرت لپتاپ بلکه نوع طراحی آن به دلیل قابل حمل بودن و انعطافپذیری ان در سال ۲۰۲۰ مشهور شده است.

احمد ناصحی بازدید : 496 یکشنبه 23 مرداد 1401 زمان : 21:44 نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مجله آموزشی و تکنولوژی از موضوعات روز دنیا همراه با راهنمای خرید از محصولات آرایشی، لپ تاپ ، دکوراسیون، تلویزیون و...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 76
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 34
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 56
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 567
  • بازدید ماه : 3,473
  • بازدید سال : 42,980
  • بازدید کلی : 63,859