loading...

مجله تکنوسل

کوکتل لیفت مزولایک +Mesolike Lift کوکتل لیفت مزولایک، دارای مواد خنثی کننده رادیکالهای آزاد در پوست می کوکتل دور چشم و خط لب فیوژن باشد. این کوکتل بسیار مناسب برای افزایش استحکام و تحریک سلولها برای

کوکتل لیفت مزولایک +Mesolike Lift

کوکتل لاغریکوکتل لیفت مزولایک، دارای مواد خنثی کننده رادیکالهای آزاد در پوست می کوکتل دور چشم و خط لب فیوژن باشد. این کوکتل بسیار مناسب برای افزایش استحکام و تحریک سلولها برای تولید کلاژن می باشد. یک کوکتل مناسب برای بهبود چین و چروک و پیشگیری از آن می باشند. این محصول همچنین حاوی هیالورونیک اسید بود. علاوه بر جوانسازی موجب آبرسانی و پر شدن صورت نیز می شود. با این محصول شما پوستی زیبا خواهید داشت. برای پوست های شل و رو به پیری این کوکتل عالی جواب می دهد. این محلول دارای یک ماده بسیار عالی به نام هیالورونیک می باشد. که برای باز گشت طبیعی عمل ماتریکس سلولی مهم است. افزایش سن و تغییرات پوستی بصورت وراثتی و یا ذاتی و خارجی و محیط زندگی اجتباب ناپذیر است. و باعث کاهش تراکم، و استحکام پوست می شود. پوست را با شدت زیادیجوان سازی و لیفت می کند. این کوکتل باعث افزایش تراکم، سفتی، و لیفت دادن به صورت را باعث می شود. این محصول امکان بازیابی مواد مغذی مورد نیاز پوست می شود. و خواص ویژه ای مثل: آبرسان و آنتی اکسیدان، ضد باکتری و لایه بردار دارد. بازیابی تعادل پوست از طریق مواد مغذی دارای خواص لایه برداری، ضد- باکتریایی، آنتی اکسیدان و آبرسان. Mesolike Lift برایرفع شلی بسیار مناسب است. برای گرفتن نتیجه ای بیشتر، این کوکتل هم بصورت درمانی بوسیله ماساژ، هم بصورت میکرورولر و هم بصورت میکرونیدلینگ قابل اجرا روی پوست می باشد.

  • بهبود نرمی و لطافت پوست
  • داشتن علائم آفتاب سوختگی
  • درمان آلوپسی غیر آندروژنیک
  • خاصیت ضدپیری
  • نرم کننده پوست
  • ترمیم ابرو
  • خانم هی بالای ۶۰ سال به همراه طاسی آندروژنیک

کوکتل مزوتراپیدرمان مزوتراپی با کوکتل جوانساز درماهیل اچ اس ار منجر به تولید سلول های جدید پوست ، افزایش خاصیت ارتجاعی ، ایجاد سنتز کلاژن و در نهایت باعث کاهش خطوط و چین و چروک می شود. این کوکتل تعادل رطوبت پوست را حفظ کرده و پوست خشک را آبرسانی میکند. درمان مزوتراپی برای انواع پوست توصیه می شود. یک مراقبت کننده مزوتراپی قدرتمند است. این کوکتل مزوتراپی شامل هیالورونیک اسید خالص برای مرطوب سازی پوست و بستن منافذ می باشد. مزوتراپی برای جوان سازی صورت و گردن، جوانسازی دست ها و علامت های کشیدگی پوست، عالی عمل می کند. این کوکتل جوانساز یک فرمول آزمایش شده از نظر بالینی است.که به جوانسازی پوست های کم تحریک یا پیر می تواند کمک کند و حاوی ۱٪ اسید هیالورونیک با غلظت مضاعف سایر محلول های مزوتراپی است. فرمول مزوتراپی درماهیل اچ اس آر می تواند ظهور خطوط ریز صورت را کاهش دهد.این کوکتل زخم را ترمیم می کند، در بهبود شرایط پوست نقش دارد.

کوکتل جوانسازی

در نهایت، اسید لاکتیک باعث میشود تا سلولهای جدید پوست سریعتر رشد کنند و همین اتفاق، میزان آب از دست رفته از اپیدرم را کاهش میدهد. وجه تمایز مزوتراپی با دیگر روشهای زیبایی همین نکته است. در مزوتراپی صورت با استفاده از فاکتورهای رشد و پپتایدها، سنتز کلاژن در پوست تحریک میشود و با تأمین مواد مغذی برای پوست، شادابی و طراوت به پوست بازمیگردد. در کنار این موارد، وجود هیالورونیک اسید در بسیاری از کوکتلهای مزوتراپی، خلأ این ماده مهم را جبران کرده و در نتیجه با متوقف کردن علائم پیری، سن فیزیولوژیک پوست را پایین میآورد و پوست شما را جوان میکند. مزوتراپی صورت برای جوانسازی، از بین بردن چین و چروکها، روشن کردن پوست، مقابله با آکنه و آبرسانی به پوست انجام میشود. مورد آخر یعنی آبرسانی به پوست و افزایش رطوبت آن، تأثیر زیادی در شادابی پوست و لطافت آن دارد. کوکتلهای زیادی برای آبرسانی به پوست در بازار وجود دارند. ماده اصلی تشکیل دهنده آنها هیالورونیک اسید است که به دلیل ساختار خاص خود، توانایی بالایی در جذب و حفظ آب دارد. اما پیشنهاد آپایرون برای شما، محصول منحصر به فرد فیوژن هیدرالیکس است. در هیدرالیکس علاوه بر هیالورونیک اسید از پپتایدهای خاصی استفاده شده است که آبرسانی این محصول را تا ۱۳۱ درصد افزایش میدهد. ترکیب این پروتئین با اسید هیالورونیک، سدیم لاکتات و اسید لاکتیک به منظور ایجاد اتصال به مولکولهای آب انجام گرفته است. همچنین وجود اسید لاکتیک برای بازسازی پوست و جلوگیری از دهیدراته شدن پوست در لایههای مختلف آن ضروری است. یکی از مهمترین مزایای مزوتراپی درمان پوست دهیدراته نسبت به جراحی، غیر تهاجمی بودن این روش است. در مزوتراپی جای زخم باقی نمیماند و عوارض جانبی جراحی را ندارد. با مزوتراپی فیوژن میتوان بدون نگرانی از عوارض جانبی، مواد مغذی مورد نیاز پوست و مو را تأمین کرد.

کاربرد کوکتل مزوتراپی چیست؟

به راحتی بعد از تزریق نیز می توانید شاهد اثرات مطلوب آن باشید. پزشک مربوط می تواند با یک بررسی و در نظر گرفتن معیارهای مختلف، تشخیص دهد که آیا شما کاندید مناسبی برای به کارگیری این ترکیب هستید؟ کوکتل مزوتراپی این توانایی را دارد که جوانی شما را برگرداند. در مقایسه با همه ی فواید یاد شده برای به کارگیری این ترکیب، استفاده از آنها می تواند عوارض احتمالی نیز به همراه داشته باشد. کاربرد کوکتل مزوتراپی چیست؟ در بررسی و یافتن پاسخی بر سوال، کوکتل مزوتراپی چیست؟ در نظر داریم اطلاعاتی در مورد کاربرد آن نیز در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. استفاده از این ترکیب فقط به از بین بردن چین و چروک موجود بر روی پوست محدود نمی شود. از جمله مهمترین کاربرد کوکتل مزوتراپی چیست؟ متخصصان و پژوهشگران در صدد آن هستند که با انجام تحقیقات متخلف کارایی و میزان اثر بخشی این ترکیب را افزایش دهند. از آنجا که مواد تشکیل دهنده ی آن ، ترکیبات طبیعی و غیر شیمیایی می باشند.

آلوپسی به معنای ریزش مو است و آلوپسی آندروژنیک رایج ترین نوع آلوپسی است. در بیماران مبتلا به آلوپسی، سیستم ایمنی به فولیکول های مو حمله میکند و باعث از بین رفتن آنها میشود. تا زمانی که سیستم ایمنی بدن با فولیکول ها مبارزه میکند، موهای جدید رشد نمیکنند. رایج ترین درمانی که برای آلوپسی در کشور مرسوم است، استفاده از ماینوکسیدل موضعی و فیناستراید خوراکی است. اما تحقیقات نشان داد که از سال 2019، با تزریق این مواد به پوست سر می توانند نتایج بسیار عالی را مشاهده کنند. در این روش، کوکتلی شامل ماینوکسیدل و فیناستراید، بیوتن و دی پانتنول، به صوزت دو هفته درمیان به پوست سر بیمار تزریق می شد. بعد از گذشت ده جلسه، نتایجی که در درمان آلوپسی با مزوتراپی مو دریافت کردند، بسیار شگفت آور بود. این روش بدون هیج عارضه ای و با بالاترین میزان تراکم توانست نظر خیلی از افراد را به خود جلب کند.

را به نواحی تحت درمان در بافت ها و سلول های پوستی منتقل می کند. مزوتراپی خشکی ، خستگی ، بی طراواتی و شلی و افتادگی پوست را درمان و خطوط و چین و چروک های ظریف تا متوسط پوست را برطرف و وضعیت پوست را فرد را بهینه سازی و احیا خواهد کرد. در حقیقت همه ی ترکیبات و مواد مغذی به صورت طبیعی در بدن و پوست یافت می شوند ، اما با افزایش سن به مرور تجزیه خواهند شد. از این رو مزوتراپی متد درمانی است که می تواند این مواد معدنی ، ویتامین ها و … را به سرعت جایگزین نموده تا پوست جوانی و طراوات و زیبایی خود را بازیابد. عموماً روش های درمانی مزوتراپی به وسیله تزریق سطحی با سوزن ها و وسیله های مخصوص صورت می گیرد. درباره ی نقاط و قسمت های حساس ، قبل از شروع معالجه معمولاً از پمادهای بی حس کننده موضعی استفاده می شود تا درد و ناراحتی را به حداقل برساند.

کوکتل مزوتراپی مو چیست؟

ممکن است چنین به نظر برسد که این اختلال می تواند در دسته آسیب های ساقه مو دسته بندی شود. اما حقیقت ماجرا این است که نازک شدن ساقه مو به طور چشم گیری تحت تاثیر تغذیه مو از طریق ریشه آن قرار دارد. به همین دلیل می توان از طریق تقویت ریشه مو، ساقه موها را به حالت اولیه خود بازگرداند. این گزینه عمدتا در مورد افرادی صدق می کند که خود در ابتدا دارای ساقه مو ضخیمی بوده و در اثر تضعیف ریشه مو، ساقه نیز نازک شده است. مواد مغذی نظیر ویتامین ها، آنزیم های خاص، برخی هورمون ها و … که در کوکتل مزوتراپی گنجانده می شوند به تقویت و بازسازی ریشه مو کمک شایان توجهی دارند. مزوتراپی روشی غیر جراحی برای تقویت رشد مو است. در این روش با استفاده از تزریق مواد مغذی نظیر ویتامین ها، هورمون ها، آنزیم ها و … ریشه موها تقویت می گردد. کوکتل مزوتراپی مو چیست؟ کوکتل مو شامل یکسری از مواد مغذی موثر بر رشد در فازهای مختلف رشد مو است. این مواد با تاثیر مستقیم بر شبکه مویرگی اطراف فولیکول مو، بر تقویت ریشه مو تاثیرگذارند.

  • سینه ها
  • حساسیت پوستی
  • بازسازی بافت پوست
  • محافظت و افزایش رطوبت پوست یر
  • محصول اسپانیا
  • درمان چین و چروک های پوستی
  • پروسه ی درمان آسانتر
  • درمارولر (غلتکی میکروسوزن)

cocktail hydrationدر نتیجه ظاهری بهتر بر روی ناخن ها مشاهده می کنید. اگر برای از بین بردن کوتیکول های اطراف ناخن به دنبال خرید محصولی مناسب هستید، کوکتل پدیکور پا را به شما توصیه می کنیم. کوکتل ها در مدل های مختلف و با انواع روغن های طبیعی در این زمینه شما را یاری خواهند کرد. تقویت صدف ناخن با استفاده از کوکتل پدیکور و مانیکور یکی از ویژگی های این محصولات بوده که به شکل قابل توجهی مد نظر قرار گرفته است. برای اینکه لایه مرده ایجاد شده بر روی ناخن های خود را از بین ببرید و آن ها را صاف کنید، کوکتل پدیکور به شما کمک می کند تا در سریعترین زمان به این هدف دست پیدا کنید. صاف کردن سطح ناخن یکی از علایق بخش زیادی از بانوان به شمار می رود. کوکتل پدیکور و کوکتل مانیکور از نمک های معدنی کمک گرفته و به شما در این زمینه کمک فراوان می کنند. علاوه بر این با تقویت ناخن های پا و دست می توانید ظاهر آن ها را نیز به بهترین شکل تغییر داده و برای سفت شدن صدف ناخن از یک محصول استاندارد کمک خواهید گرفت.

برای اینکه بیشترین بهره را از کسب و کار خود ببرید، کوکتل آبرسان خود را اولویت بندی کنید

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد کوکتل رشد مو فیوژن بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

منبع: https://beautylovely.ir/

احمد ناصحی بازدید : 137 دوشنبه 22 اسفند 1401 زمان : 9:40 نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مجله آموزشی و تکنولوژی از موضوعات روز دنیا همراه با راهنمای خرید از محصولات آرایشی، لپ تاپ ، دکوراسیون، تلویزیون و...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 76
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 34
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 56
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 551
  • بازدید ماه : 3,457
  • بازدید سال : 42,964
  • بازدید کلی : 63,843